Job

Vi søger i øjeblikket en administrationselev samt Royal Rebels

Royal Arena søger en administrationselev

Royal Arena er Danmarks førende multifunktionelle arena, der kan huse op til 16.500 gæster. Med blot få kilometer til både Københavns centrum og lufthavn er Royal Arena et enestående kulturelt mødested i stor skala og udgør den smukke ramme om begivenheder i verdensklasse.

Royal Arena er en del af verdens største arrangør af live-underholdning - Live Nation Entertainment – og foruden koncerter med de største danske og internationale artister, musicals, tv-, stand-up- og familieshows huser verdens smukkeste arena store internationale sportsbegivenheder.

Royal Arena er arbejdsplads for 21 faste medarbejdere, og derudover er et større antal deltidsansatte Royal Rebels tilknyttet arenaen.

Herunder finder du stillingsannoncen til den ledige stilling som kontorelev i Royal Arena.

 

Har du lyst til at arbejde med administrativ planlægning, håndtering af HR-opgaver samt en vilje til at binde skoene, når det går stærkt, kan stillingen som kontorelev i Royal Arena være noget for dig.

Vi søger en administrationselev, som kan indgå i vores faste team med mulighed for indsigt i og selvstændigt ansvar for bl.a. følgende opgaver:

  • Assistere med planlægning, koordinering og indkaldelse af medarbejdere/Royal Rebels til arrangementer
  • Modtagelse af medarbejdere på arrangementsdage samt gå til hånde, hvor dette er nødvendigt under event – herunder efterfølgende tidsstempling
  • Kommunikation & HR-arbejde ved rekruttering af nye Royal Rebels, her i blandt planlægning af audition samt udarbejdelse af kontrakter og oprettelse i vores Workforce Management system
  • Planlægge og afvikle arrangementer, møder m.m. for vores interne og eksterne partnere
  • Løbende opfyldning og bestilling af uniformer og kontorartikler
  • Almen kontoradministration
  • Ad hoc-opgaver

 

Profil

  • Du skal have gennemført EUX eller HHX. Har du en anden studentereksamen, skal den suppleres med et EUS på 5 uger
  • Erfaring fra servicebranchen er et plus, men ikke et krav
  • Du tager initiativ, arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst
  • Du er struktureret, har overblik og styr på detaljer
  • Det er naturligt for dig at arbejde i et team, hvor vi støtter og udvikler hinanden
  • Du skal have et højt energiniveau og kunne arbejde i et højt tempo
  • Dit gode humør og gå-på-mod samt dine smil bidrager til en god arbejdsdag for alle
  • Du er fokuseret på hele tiden at gøre hver enkelt gæsts oplevelse i Royal Arena bedre

 

Da du som kontorelev vil være til stede på de fleste arrangementer, skal du være fleksibel i forhold til arbejdstidens placering. Dermed vil der forekomme en del aften- og weekend arbejde.

I din elevperiode vil du være knyttet op omkring vores Workforce Koordinator, men som en naturlig del af huset, vil du komme til at få et indblik i alle afdelinger.

Vi tilbyder

  • Et 2-årigt elevforløb med fokus på din læring i en kombination af arbejde og skoleforløb
  • Indsigt i en meget varieret virksomhed, hvor du vil opleve stor selvstændighed og ansvar i team med store ambitioner
  • En fantastisk arbejdsplads i Royal Arena, hvor live-konceptet er sjovt, og kravene er store
  • Engagerede og kompetente kolleger, der brænder for opgaverne
  • Gode medarbejderforhold i en mindre og flad organisation med højt til loftet

 

Send din ansøgning i en samlet pdf på job@royalarena.dk senest d. 15. februar 2024.

Ansættelsesstart: 1. maj 2024

Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at skrive til Mia Svindt på mia@royalarena.dk

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________